Lärkan pinkar i skyn...

Vi diskuterade en dag huruvida fåglar kissar i luften eller ej och om det möjligtvis är så att spillningen även innehåller kiss... Vilket samtalsämne va? ;)
Då säger miss X (som jag väljer att kalla henne): "Vet ni, härom dagen..."
Mr X (som jag väljer att kalla honom, för att jag inte ska få på moppo ;)): "Näääää"
Miss X: "Jo, jag måste berätta!" Hon fortsätter: "Härom dagen gick vi och pratade om samma sak och då sa mr X":
"Jo, men fågar pinkar i skyn". Och miss X hade då förstås frågat varför han var så säker på det.
Mr X: "Jo för den där sången, Lärkan drillar högt i skyn..."

Hmmm, ja drillar kan ju ha flera betydelser... ;)

Ny låt med Måns Zelmerlöw som känns somrig...även om det just nu inte är så somrigt utanför fönstret. Det är kallt som sjutton!

 

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jo fåglar de drillar så nätt i skyn!

Postat av: Sandra

Hahaha!!! Vilken kul diskussion!!!! ;) Ibland kan det bara bli för tokigt!!



Hoppas du mår fint! KRAMAR

2009-06-04 @ 10:05:08
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Gissan

Haha...vilket samtalsämne..



Sv: ja det gick jättebra för Scenic View på festivalen. De är så duktiga. Skriver allt material själva åxå.. De ska ha en releasefest för skivan den 27:e... ska bli riktigt kul o höra deras skiva...

Ha en skön kväll.

Kram Gissan

2009-06-04 @ 17:16:48
URL: http://gissan.blogspot.com
Postat av: Gissan

Du.. jag har knåpat ihop en liten tävling på min sida...

Gå gärna in o va med du åxå ;)



Kramen på dig

Gissan

2009-06-04 @ 21:51:06
URL: http://gissan.blogspot.com
Postat av: Norpan

Daniel: Ja, både drillar och drillar! :)



Sandra: Ja ibland blir samtalsämnena de mest konstigaste när man börjar fundera över saker som egentligen kanske är självklara :) KRAMAR tebax



Gissan: Ja visst var det :)

Kul att det gick bra för dem! Och duktiga de är som skriver materialet själva. Ska in och tävla sen! :)

Kram

2009-06-05 @ 16:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback