Torsdagsmys... o min gamla idol...

Mys med lilla H på kvällen. Han badade när jag kom dit för att hämta några grejor så sen blev det lite mys med en nybadad H, matning och sen lite bus innan han somnade i min famn :) Efter det blev det fotbad, popcorn och vin! :)) Tänk om alla torsdagar kunde vara så...

Nyss hemkommen och lite lätt rund under fötterna trots bara två glas vin. Men hade inte käkat någon kvällsmat så får väl skylla på det :) O desto ännu mer flyger tankarna iväg till en viss person. Hmmm! Midsommar.... :) Man får ju vara glad att jag hållit mobilen på behörigt avstånd i alla fall ;) Man vet ju aldrig vad som kan knappas iväg annars.

Ska på ännu en intervju men inte i hemstan tråkigt nog. Detta är i en annan grannstad, men som skolkurator för gymnasiet så ett skoj jobb i alla fall :) Nästa torsdag är det dags. Så bara att avvakta och se hur det går. Skoj i alla fall att jag fått gått på intervju för alla 4 jobb jag sökte. Börjar ju ändå gå åt rätt håll, även om det vore ännu roligare om det kunde gå hela vägen nån gång då....

Var ute och käkade på lunchen idag med 2 kollegor. Så mysigt ställe var vi till. En riktig oas i stan. Blev stekt strömming och färskpotatis! Mums!


Bild från den härliga oasen. Längst bort kan man ana att det sitter lite folk och käkar.

Uppdatering 26/6: En av mina största idoler, Michael Jackson är död!
Hjärtstillestånd igår i sitt hem. Svårt att fatta! Hemsk nyhet att vakna till och sorgligt. Det hade jag inte trott att han skulle dö så ung. 50 år gammal bara och lämnar 3 barn efter sig! Jag har aldrig sett honom live, men hade hoppats att jag skulle göra det nån gång. Livet kan ändras i ett ögonblick. Läskigt! Han var en helt otrolig artist och gjorde mycket bra låtar som jag tror kommer leva kvar i all evighet! En superstjärna helt klart! R.I.P Michael Jackson!

Kommentarer
Postat av: mallis in real life

Tragiskt med Jackson...



=(

Postat av: Daniel

Hoppas du får jobb trots annan ort.



Å må han rest in peace!

2009-06-26 @ 11:20:03
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Norpan

Mallis: Ja, visst är det tragiskt! :(



Daniel: Ja, hoppas det! Vore ändå kul att få jobba som kurator igen, men lite trist att det inte är i hemmastan. Men just nu vore det skönt bara att komma ifrån mitt nuvarande jobb.



Ja, han lär nu få lite lugn och ro i alla fall. Men tragiskt är det.

2009-06-26 @ 11:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback