Förkyld och vissen....men våren är här!!!!

Förkyld och känner mig som en vissen kamel. Är dock på jobbet, men få se hur länge jag orkar med idag. Vaknade mitt i natten och fick gå upp och ta näsdroppar för BARN, det var det enda hemma jag hade att tillgå. Det är egentligen kissens som hon hade när hon var förkyld. Det hjälpte väl föga kan jag säga. Så ska nog ta en vända förbi apoteket när jag varit på Barn- och ungdomshabiliteringen, dit jag ska strax.

Härligt vårväder är det ute idag i alla fall och jag trivs som allra bäst! :) Nu känner jag att sommaren snart är på väg och vintern håller på och ger sig av! Finns det nåt bättre än att kunna vara ute länge på kvällarna och bara kunna gå omkring i tunna kläder. Sitta ute på en sommarkväll med ett glas vin eller cider :) Längtar tills dess!

Kommentarer
Postat av: Ida

Då är vi två som längtar :) Men visst hjälper det till att solen visar sej? Underbart! :)



Hoppas bara att du friskar på dej snart :) Du kanske kan få nåt bra utskrivet av nån ssk på habiliteringen ;) Hihi..

Kra

Postat av: Daniel

Vila ut dej nu å krya på dej!



Tänk på sommarkvällar, stugan å vin vid havet! Det piggar upp!

2009-03-18 @ 14:29:45
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: sara

Hoppas du får en bra dag :)

2009-03-18 @ 14:39:34
URL: http://tarnqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men min lilla vän,känner du dig som en vissen kamel??Inte kul...men som du skrev förut:tur att du inte är kille....;)

Krya på dig!!

Puss & Kram<3<3<3

2009-03-18 @ 18:01:10
Postat av: camilla

Glömde säga:när nu våren snart är här så vet vi att det inte är långt kvar till sommaren, o vad innebär det???Varma sommarkvällar med mycket vin o gångstavar tillsammans med din barndomsvän!!;)

P & K<3<3

2009-03-18 @ 18:03:13
Postat av: Norpan

Ida: Ja visst hjälper det att solen visar sig och snön nästan har försvunnit helt! Så skönt!!! :)



Haha, nej, nån ssk träffade jag inte tyvärr så fick klara mig själv utan recept, tror inte kuratorn jag träffade gärna hade skrivit ut nåt mot förkylningen ;) Kram!



Daniel: Tack Daniel! Det ska jag tänka på! Man fick riktiga vårkänslor idag när man körde hem med solen skinandes genom bilfönstret :) Sommarkvällar med vin vid stugan, sjöar eller hav sitter fint!!! :)



Sara: Tack för det och detsamma!



Camilla: Tack gumman! Och klart det blir vin och gångstavar i sommar med min goa barndomsvän!! :) Du ska ju lära mig dricka Staropramen också! :) Puss o kram ♥<3♥



2009-03-18 @ 19:31:11
URL: http://lillanorpan.blogg.se/
Postat av: Gissan

Visst är det skönt o tänka på långa ljusa sommarkvällar när man kan va ute länge... Såååå himla skööönt...tills man kommer o tänka på alla knott och mygg... hehe...

De glömmer man gärna...

Eller hur..?

Krya på dig.

Kram Gissan

2009-03-18 @ 21:36:03
URL: http://gissan.blogspot.com
Postat av: Norpan

Haha, det är myggen och knotten man INTE ska tänka på vet du ;) De glömmer man helt bort! Och tar hellre mygg och knott bara det är sol och varmt och man kan sola och bada och bara njuta! :)

Tack för krya på dig hälsningen! Kram på dig

2009-03-18 @ 21:56:36
URL: http://lillanorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback