Intervjun

Intervju igår! 1timme 45 minuter blev jag intervjuad! Rätt länge... Hoppas hoppas jag får det jobbet! Stället ligger lite utanför på landet och är inte så stort kontor. Chefen verkade kanon och väldigt mjuk i sättet. Ligger bara 1,5 mil utanför stan och tar mellan 15-20 min och åka. Kan det bli bättre!? Ett utav jobben blev det nog inget med tror jag om det inte dragit ut på tiden och det andra håller de fortfarande på och funderar mellan mig och den andra tjejen, men det är ju fortfarande i pendlingsstan så känns inte lika angeläget även om det är en fast tjänst det också. Så vet inte hur jag ska ställa mig om jag blir erbjuden det. Vill ju hellre ha det andra. Är det då bättre att chansa och vänta ut det andra och se och kanske stå utan eller välja ett där jag får börja om i samma stad där jag är bara för att få en 100% fast tjänst...?

Men än så länge vet jag ju inte om jag blir erbjuden det andra jobbet i jobbstan heller... men det är mot vuxna och det andra som jag var på intervju för igår är utredningar mot barn och ungdomar jag ska göra men en bredare målgrupp än jag har idag. O det är det jag trivs som bäst med fortfarande känner jag. Klurigt! (
bild tagen härifrån)

Kommentarer
Postat av: Daniel

HÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLLER tummarna HÅÅÅRT!!

Postat av: Norpan

Daniel: Tack tack :))

2009-05-07 @ 20:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback