Vadå, Borlänge och Bollnäs är väl samma sak...?

Snö, snö, snö och inte ett dugg roligt att sitta och köra i när man pendlar :( Usch och blä!!! Idag är det klippning som står på schemat på eftermiddagen. Ska bli så skönt! :) Hyfsat lugn dag på jobbet idag annars, ett besök på förmiddagen gällande assistans med förälder och assistansbolag, vilket nog kommer bli mindre skoj. Men allt kan inte vara roligt alltid :)

Har suttit och kollat på lite hotell. Ska upp till Bollnäs i januari på uppföljning. Skulle ju åkt dit redan i oktober, men då var jag ju sjuk. Sen ska jag till Borlänge på ett besök också här i slutet av november. Båda börjar på "Bo". Kan ni tro att jag blandar ihop dem eller :) Igår skickade jag ett mail om Bollnäs till en enhetschef och skrev som ämne "Borlänge". Och hade sen i resterande mail skrivit Borlänge också. Men hon hade läst det som Bollnäs så det var ju tur :) Jag får ju hoppas jag åker till rätt ställe i alla fall när jag väl åker och att jag får med mig rätt person...

Imorgon får jag ett oförhappandes besök från vår by där vi har stuga, men över natten bara :) Ibland är det roligt med oplanerade besök också. Så det blir sköj!



Kommentarer
Postat av: Veronica

haha ja det var ju tur att hon fattade :D

Postat av: mallis in real life

Så det blir sköj???



Du börjar låta som värsta västgötten!!



=)

2009-11-05 @ 10:41:37
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Norpan

Veronica: Ja, hon var väl så inställd på just Bollnäs som tur var. Som sagt början är ju lik så hjärnan kan lura en ;)



Mallis: Hihi, jasså ni säger så där nere också. Är väl lite Köppebä-mål också där vi har stuga i traken och jag tycker det är bra att ta till ibland för att klämma i lite ;)

2009-11-05 @ 11:31:20
Postat av: Veronica svarar

jo längre plagg är kanon. väldigt användbara. Nu sak jag göra mig iordning och se dra till jobbet!

2009-11-05 @ 11:38:05
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/
Postat av: Daniel

Bjuder du på Bollnäshotell i januari om jag kommer?

2009-11-05 @ 13:10:12
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Gissan

Jasså besök minsann...Mr Gitfiddle kanske.. (eller vad det va du kalla honom..)

;)

Kram Gissan

2009-11-05 @ 19:19:55
URL: http://gissan.blogspot.com
Postat av: Norpan

Veronica: Japp, därför shoppade jag ett längre plagg idag! :)



Daniel: Nämen, har du tänkt att hälsa på mig när jag är i Bollnäs, så trevligt! Får väl smuggla in dig i resväskan förstås :)



Gissan: Japp, så kallas han, men tyvärr inte den här gången. :( Det blir fröken M, sambo till min barndomskompis C´s brorsa som ska på massagekurs i stan!

2009-11-05 @ 23:48:48
URL: http://lillanorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback