30-årsfesten!

Bilder säger mer än ord är det inte så? Jo, jag hade skoj på 30 x 3-festen :)





Men det kostar att ligga på topp! Mådde inte lika bra på vägen hem och dagen efter....men det talar vi tyst om ;) Sen brukar det bli: "Jag ska aldrig mer...." ;) Började med fördrink. Och maten sen var jättegod! Fläskfilé, potatisgratäng, jättegod sallad med bönor och annat gött och så nån kålsallad också. Till det var det vin. Efterrätten bestod av chokladmousse (både vit och mörk choklad) och så lite pressade hallon emellan och så drack jag te (är ju ingen kaffedrickare). Norpan var vimmelfotograf hela kvällen. Sammanlagt 119 bilder blev det, men bara 30 ungefär hamnade på FB.

Men det är väldigt vad trött man blir efter en sån helg. Hade fullt sjå både igår morse och idag att komma upp på morgonen. Det slår sig flera dar efteråt. Tur det är lite ljusare ute nu i alla fall på mornarna! Det går mot VÅR!!!!! :)

Hoppas ni får en skön tisdag!


Kommentarer
Postat av: Daniel

ååååh så sprudlande glad!! härligt att se!!!

Postat av: Astriid

Du är så snygg på bilderna!!! Och som Daniel skriver; sprudlande glad. Härligt att se även om jag vet att det fortfarande gör ont i dig.



Och så blev jag ashungrig när jag läste om alla godligheter, hihi ;)



Åh, det är så underbart att det är ljusare ute, I KNOOW! Blev förvånad en morgon att det faktiskt är ljust rätt tidigt. Lovely!



Puss och kram

2010-02-16 @ 17:13:22
URL: http://nevernoregrets.blogspot.com
Postat av: Stoffe

Jag håller med dem andra! SPRUDLANDE GLAD! så himla roligt att se. Du ser ju fantastisk ut på alla dina bilder (på fb) men här ser du ut som en top-model!!



Hoppas att din dag har varit helt FANTASTISK!

kram

2010-02-16 @ 18:31:17
URL: http://kristofferlundqvist.blogspot.com
Postat av: Norpan

Tack vad gulliga ni är! :) Det var en så rolig kväll! Behövde piggas upp lite :)



Daniel: Tack min vän! :) Det blev allt lite fnitter :)



Astriid: Tack gumman! :) Nej, du har rätt! Smärtan finns kvar ändå. Ibland känns det lite bättre, ibland kommer det över en ordentligt.



Ja, visst är det skönt! Då vet man att det går åt rätt håll verkligen! Är bara lite mer fågelkvitter också som fattas! Puss o kram



Stoffe: Tack vännen! O vilken fin komplimang sen, även om det kanske var lite att ta i ;)

Kram!

2010-02-16 @ 19:50:26
URL: http://lillanorpan.blogg.se/
Postat av: mallis in real life

Kul med en riktigt glad Norpan på bilderna och din klänning är jättefin. Kan ärligt talat säga att jag inte saknar "dagen efter känslan" ett dugg. Jag blir enormt dålig!



Ha en fortsatt trevlig vecka. Kram på dig

2010-02-17 @ 09:02:06
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Sandra

Vad fin du var!!! Låter som en kanon kväll och massa god mat ;) Blev ju hungrig när jag läste om allt gått ;)



Synd att det tär på krafterna i flera dagar efteråt bara, fast det kanske är bra, då festar man inte lika ofta :)

Ha en bra dag! KRAMAR

2010-02-18 @ 10:44:00
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Gissan

Partyprinsessan number one..! :D

Och visst är det konstigt att man blir så "trött" dagen efter man varit så "glad".... XD

Kram från Gissan

2010-02-18 @ 16:37:09
URL: http://gissan.blogspot.com
Postat av: Norpan

Mallis: Tack! :) Jag blev riktigt dålig jag med! Har ärligt aldrig varit så dålig och under en hel dag efter också. Ändå kan jag säga att jag varit mer på lyset. Men tror det har rätt mycket med dagsformen att göra och att jag inte drack nåt vatten alls! Dumt dumt! Men hade skoj i alla fall som tur var :) Kram och detsamma!



Sandra: Tack tack! :) Ja, det är nog tur på ett vis :) Lär nog bli lugnt ett tag framöver...

Ha en bra dag du med! KRAMAR tebax



Gissan: Fniss ja i lördags var jag en riktig partybrutta :) Nog värst av alla :) Eller hur! Visst är det konstigt att man kan bli så "trött" ;) Kram kram

2010-02-18 @ 23:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback