Adressändring...och saknad av kisse ♥

Har precis gjort adressändring till den 1 april. Lite konstigt känns det, men ändå spännande! Fick hem det nya kontraktet idag och man får bygga ut terassen om man vill, sätta markis, göra egna planteringar, sätta nya buskar, bygga en grill.... Ja det är precis som att bo i ett köpesradhus. O bara det att komma ut på landet! Härligt!
Men vad mycket det är att tänka på inför en flytt, säga upp abonnemang, ändra adresser till räkningar osv osv. Bara att komma ihåg alla så man inte missar nåt!...

Ikväll blir det en lugn hemmakväll med Let´s dance. Har varit på massage på förmiddagen idag för att få loss det hårda i musklerna. Det var så skönt! Ska på massage nästa vecka också och veckan därpå. Sen ska det nog vara bättre i ryggen ett tag framöver får jag hoppas :) Men ska boka tid hos kiropraktor här framöver också, så det blir på lite djupare plan också.

Imorgon ska jag på 90-årsfest (30 år x 3). Ska bli skoj! Det är brorsan och 2 av hans kompisar som fyllt år och ska ha stor fest i lokal. Klädsel kavaj är det som gäller. Men innan dess ska jag ut och mysa lite med brorsonen och ta med honom och mamma (som ska sitta barnvakt på kvällen) på promenad till nya radhuset.


Avslutar dagens inlägg med en låt av Chris Brown tillägnad min lilla ♥♥ älsklingsgumma
♥♥ här ovan som inte finns hos mig längre. Den stämmer så bra in på hur jag känner mig (bortsett från några få ord). Önskar hon kunnat följa med till radhuset. Hon hade älskat det! Detta är första fredagen jag är hemma utan henne. Saknar henne så mycket! Nu hade hon legat i mitt knä framför tv:n. Fortfarande svårt att förstå att hon är borta!



Här kommer den vackra texten:
Damn, I want my baby back
It's so cold without her
Cold without her
She's gone
Now I'm alone, no one to hold on
Cause she was the only one
And I know I was dead wrong
But if you
If you
See her soon
Ask her will she forgive me

If you ever see her
If you ever meet her
If you ever get a chance to sit down and talk to her
Then tell her it's so cold
It's so cold, it's so cold
Here without her
And tell her I miss her
Tell her I need her
Tell her I want her
I really want her to come back home, back to keep me warm
Tell her I'm sorry, I'm really sorry
Can you forgive me?
Please forgive me
And come back home, keep me safe and warm

Now my baby's really gone
I don't know if she's coming home
My love's up, I fucked up
I know
Tell me what to do to get her back
Back where her heart belongs, been gone from me too long

So if you, seen my boo
Please can you
Can you tell her for me

If you ever see her
If you ever meet her
If you ever get a chance to sit down and talk to her
Let her know it's so cold
It's so cold, it's so cold
Here without her
And tell her I miss her
Tell her I need her
Tell her I want her
I really want her to come back home, back to keep me warm
Tell her I'm sorry, I'm really sorry
Can you forgive me?
Please forgive me
And come back home, keep me safe and warm

If you ever see her
If you ever meet her
If you ever get a chance to sit down and talk to her
Let her know it's so cold
It's so cold, it's so cold
Without her

Ha det så gött i helgen! Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Stoffe

Vad roligt att du har fått kontaktet! Allt händer så snabbt så jag hinner knappt med. Det kan vara ganska skönt att göra adressändringar direkt. Man slipper då att ha saker på hög som ska göras i sista minuten. Precis somdu skriver, det känns konstigt att kalla det för lägenhet! Det känns mer som om det är ett radhus. Det ser så fristående ut och det blir då en känsla av hus. Fick du betala mycket mer i hyra?

Jag förstår att du saknar din fina kisse. Hon tittar säkert ner från katthimlen och är stolt över dig :)



Kram på dig

Postat av: Lillsnörpa

Spännande att det är flytt på G! och vad skönt med massage, det var du verkligen värd.

Du skriver så fint om din lilla Rosie. Jag blir alldeles rörd av kärleken du hade/har till din lilla tjej och att du är en sån fin djurvän. Hoppas att din helg också blir bra och att du får det trevligt på 30x3 festen! Kramar!

2010-02-12 @ 23:18:33
URL: http://lillsnorpa.blogg.se/
Postat av: mallis in real life

Vågar inte lyssna på den låten med risk för att börja gråta. Räcker med att titta på texten för att förstå hur du känner. Den lille hundvalpen Chris håller i är så söt att jag nästan börjar gråta för det.



Min känslighet verkar öka för varje vecka och den här veckan har jag gråtit tre gånger. suck Inget att skämmas för men det liksom bara kommer, oftast är det dock happy tears.



Kram och ha en fortsatt trevlig lördag.

2010-02-13 @ 08:45:09
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Sandra

Oj, då ligger du i soffläge idag då om du var på sån fest igår;)

Hoppas det va super skoj iallafall!!

Å grattis igen till nya hemmet! Ska bli spännande att följa dig nu inför flytten! KRAMAR

2010-02-13 @ 10:13:11
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Daniel

Oj så härligt!!!!



Bjud mej på inflyttningsfest sen!!!

2010-02-15 @ 12:21:05
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Frk Svensson

Söta du! Din kisse har nog haft det bästa liv en kisse kan få, försök att tänka så! Hon sitter nog som Stoffe säger i katthimlen och tittar ner på dig o vill att du ska ha det bra.

KRAM

2010-02-15 @ 23:34:13
URL: http://frksvensson.blogspot.com/
Postat av: Norpan

Mallis: Fullt förståeligt! Tycker låten är så fin! Blogginläggen påverkas väl av min dagsform. Men man får vara blödig. Som jag skrev hos dig. Är rätt blödig även om jag inte är gravid. Det har jag nog alltid varit, även om jag inte störtbölar åt allt förstås :)

Kram på dig!



Sandra: Nej inte riktigt, det var på lördagen festen var så på söndagen låg jag i toalettläge, sängläge och soffläge hela dagen! Tack! Ska bli skönt att flytta till större och komma ut på landet.



Daniel: Klart du får komma på inflyttningsfesten!



Frk Svensson: Tack vännen! Hon har det nog bra nu, men sorgen finns kvar. Det går lite upp och ner och kommer nog ta lite tid. KRAM KRAM

2010-02-16 @ 19:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback