Flytt i april!

Har bestämt mig! Det blir flytt till den underbara lägenheten, som mer ser ut som ett litet hus! Älskade lägenheten! Det får ordna sig på något vis helt enkelt. Skulle gräma ihjäl mig om jag inte tog den. Det känns som det var meningen att jag skulle ha den här lägenheten på något vis.

Som ni kan se på bilderna nedan är det egen ingång med en liten entré med tak över, en liten terass på baksidan med en liten gräsplätt. Kommer att få omtapetserat i hela lägenheten utom i badrummet där det redan var fräscht. Det var helkaklat vitt med en ljusgrå rand. I badrummet fanns tvättmaskin och torktumlare. Det kommer att bli så fint! 1 april bär det av ut till landet :) Precis vad jag behöver! Så i sommar får det bli lite grillfester och mys på min lilla terass!

Här kommer några bilder (klicka för större format):

  
   


Kommentarer
Postat av: Frk Svensson

Verkligen jättemysigt!! Förstår att du flyttar dit.

Kram

Postat av: Norpan

Frk Svensson: Tack, ja det var verkligen kanon! Var över mina förväntningar! Det ligger strax utanför stan och det är nog precis vad jag behöver just nu. Älskar landet och detta är ändå ett område och inte långt från stan. Så det blir perfekt! Skönt att kunna gå direkt ut från vardagsrummet :) Kram!

2010-02-10 @ 23:23:48
URL: http://lillanorpan.blogg.se/
Postat av: stoffe

Jag tycker att den var så fin!! Den ser så lantlig ut och det ser mer ut som ett hus. Du kommer att trivas så bra! Vet du vad det är för grannar?

Vad kul att flytta snart. jag blir lite avis. jag vill ju att min lght ska byggas klart också snart.. :( 1/7 är den klar iof.

sv; ang jobbet vad du är söt. Jag har ju fått jobben jag sökt men min magkänsla säger nej när jag fått dem. Det är lite jobbigt att få en bad feeling, men man vill itne ta ett jobb och vantrivas. Angående lönen så var det ett måste att löneförhandla då jag måste veta vad jag har. Jag kommer ju att få en hyra på 7.000:- :/

KRAMEN TILL DIG

2010-02-11 @ 03:00:26
URL: http://kristofferlundqvist.blogspot.com
Postat av: fia

ser kanon ut!!!!! Kram

2010-02-11 @ 07:34:35
Postat av: Astriid

Ååååh, vad mysigt!! :) Ligger det lantligt eller ser det bara så ut?



Jag tror det där kommer bli jättebra för dig vännen. En härlig förändring i allt det jobbiga. Nåt annat att sätta fokus på. Du är så duktig!



Massa kramar!

2010-02-11 @ 10:35:38
Postat av: mallis in real life

Perfekt med egen terass och fritt runt omkring. Kommer bli kanon i sommar och vem vet, har jag vägarna förbi dina hemtrakter kanske jag stannar till på en kall öl. =)



Kram på dig

2010-02-11 @ 11:01:14
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Norpan

Stoffe: Ja, det kommer bli mysigt! Vet inte vad det är för grannar ännu. Det blir en överraskning. Men det kan nog vara lite blandat kanske med barnfamiljer och ungre, nån äldre kanske... Det visar sig.



Spännande med din lägenhet också! Och med alldeles nybyggt när man själv får bestämma lite hur det ska se ut! Det kommer gå snabbt! Men förstår att du är ivrig!



Aha, på det viset. Då är det klart att du vill ha klart med löneförhandlingen i tidigt skede. Nej, har man en bad feeling om ett jobb är det oftast det riktiga och det ska man gå på. Jag fick en sån känsla när jag var på intervju för en skolkuratortjänst. Jag valde att inte gå vidare för det kändes helfel och det fanns saker som jag reagerade på. Det ska kännas rätt med jobb precis som med lägenheter. På jobbet är man ju ändå en väldigt stor del av sin tid.



Kramar



Fia: Ja, visst är det fint :) Ska bli så roligt! kram kram



Astriid: Det ligger lantligt! Det är strax utanför stan ungefär 8 km. Men det är jättebra kommunikationer, buss bara några meter bort. Men utsikten från min terass är bara fält och skog och åt ena sidan ser jag en liten lantlig kyrka. Trivselfaktor på hög nivå! Som jag sagt förut, är nog lite mer lantis än storstadsbrutta. Ändå är det ett litet område, så man behöver inte känna sig ensam. Har en kompis några meter bort och så bor brorsan med familj ute där också fast med en liten skog emellan. Lekplats finns precis utanför för lilla H. Massa kramar tillbaka! Ha det så skoj nu och njut av landet!

2010-02-11 @ 11:09:02
Postat av: Norpan

Mallis: Klart du ska komma förbi på en kall öl om du har vägarna förbi!!! Blir perfekt att flytta in i april och ha hela våren och sommaren framför sig!

Kram

2010-02-11 @ 11:20:49
Postat av: Veronica

Wow...det där såg kanon ut :D Önskar dig en trevlig helg!

2010-02-11 @ 12:22:55
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/
Postat av: Norpan

Veronica: Ja, jag tycker det var urmysigt! Jag tror det kommer bli jättebra! Trevlig helg själv!

2010-02-11 @ 15:22:11
Postat av: Gissan

Men grattis i massor till nya lägenheten...!!!

Fasen va mysigt o ha en egen marklägenhet.

Så himla gött...

Ligger det närmare ditt jobb åxå..?

Har för mig du skrivit om det innan men kommer inte ihåg.



Kram och grattis igen. :D

2010-02-11 @ 20:56:20
URL: http://gissan.blogspot.com
Postat av: Norpan

Gissan: Tack tack! :) Det känns bra! Ja jättemysigt kommer det att bli!Var rena turen att jag fick tag på den. 6 års väntetid egentligen. Det blir längre till jobbet. Men trivs man i hemmet så går det också. Ha en skön helg! Kram kram

2010-02-11 @ 22:15:40
Postat av: Sandra

ÅHHH HERREGUD VA MYSIGT!!!!!!!!!!!!!!! Helt underbart ser det ju ut!! Bra val ;)



HA EN SKÖN HELG OCH TA HAND OM DIG. KRAMAR

2010-02-12 @ 08:28:28
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: stoffe

Hej Norpis!

Idag är det alla hjärtans dag och jag vill säga till dig att du är en underbar tjej!

Vi har ju träffats i bloggvärlden och jag är glad att jag får följa din blogg varje dag!

Kärlek till dig!

2010-02-14 @ 15:43:06
URL: http://kristofferlundqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback