So you think....

Kvar i grannstaden då jag ska börja så tidigt som 7 och jobba imorgon. Redan klockan 16 imorgon ska jag och kolla på lägenheten som jag blivit erbjuden. Gillar jag den, vilket jag tror jag kommer att göra, blir den stora frågan om jag kan bli av med min lägenhet så jag slipper dubbla hyror. Lite jobbigt när det blir så. Hade varit bättre om det varit 3 månader på denna också. Men inget att göra, jag får fundera över hur jag i så fall gör. Ett som är säkert är att det kommer att dröja länge innan jag får chansen till en lägenhet där igen i alla fall, för tror inte det är folk som flyttar därifrån särskilt ofta. Jaja, bara att vänta och se tills imorgon.

Suttit och kollat på "So you think you can dance". De är ju så jäkla duktiga! Man bara sugs med i dansen! Själv har jag dansat sen jag var 3,5 år och fortsatte tills jag gick på högskolan då det inte hanns med längre. Längtar fortfarande tillbaka till dansen! Älskar att dansa! Men när man pendlar är det rätt skönt att inte ha något tidsbestämt hemma. Bättre då med gym. Skulle ju ha börjat rida på tisdagarna igen, men fick avstå det denna  terminen. Var inte läge nu. Får köra lite turridningar och förhoppningsvis ta någon privatlektion denna terminen istället.

Här kommer Russel som jag tycker gjorde ett riktigt häftigt solonummer idag. Och sen Ellenor och Jacob! Jacob måste vara en utav de bästa dansarna som varit med i "So you think you can dance".





Kommentarer
Postat av: stoffe

Åh vad jag avundas dig som kan ta dig tid och ligga i soffan och mysa. Jag har är i en period då jag är för rastlös S

mmm, jag ska ju på en intervju imorgon så återigen, håll tummarna.. Kan du inte ta lite bilder på vsningen så att man får se hur den ser ut=? :P)



Kram

Postat av: Norpan

Stoffe: Jasså rastlös. Ligga i soffan på kvällen som är så mysigt och bara va! Är det nåt bra på tv:n då kan jag lätt ligga där. Men annars finns ju datorn bredvid :)



Ja, kanske kan försöka ta nån bild om jag får för hon som visar den. Utvändigt får jag ju ta hur som helst.



Håller alla tummar och tår att det går fint på intervjun, men det gör det!!! Kram

2010-02-10 @ 07:51:52
Postat av: mallis in real life

Tittade också lite på SYTYCD i går och de är så makalöst duktiga att man nästan tappar andan.



Kram på dig

2010-02-10 @ 08:41:02
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Lillsnörpa

Hoppas du kommer gilla lägenheten. Kul med lite förnyelse!

Jag håller med dig -jakob är fantastisk! Man blir så danssugen av att titta på alla skickliga dansare. Kul att du dansade så länge! Försök att ta upp dansen igen vetja :)



sv: Du gjorde mig väldigt glad med din kommentar ska du veta! -Tack!

Kram på dig!

2010-02-10 @ 09:21:28
URL: http://lillsnorpa.blogg.se/
Postat av: Daniel

Sååå duktigt sååå!



Hoppas det ordnar sej med lägenheten!!!

2010-02-10 @ 14:32:39
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Norpan

Mallis: Ja, visst är det så! O så många olika stilar! Det är häftigt! Kram!



Lillsnörpa: Jodå, jag gillade lägenheten! Den var kanon! Och kan bli så mysig. Var lite svårt att tänka bort tantens möbler men det skulle bli jättefint!



Ja, få se längre fram om jag kan ta upp dansen. Men nu är det mycket ridning som hägrar också. Skönt att komma ut i naturen!



Menade vartenda ord. Du har så himla bra idéer :) Kul med en sån sida att få lite tips! Kram på dig



Daniel: Det hoppas jag med! Det bara måste det. Kan inte vara utan den där lägenheten/lilla huset nu!



2010-02-10 @ 21:08:47
URL: http://lillanorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback