Torsdag kväll...

Tapetvalet är gjort och inlämnat till fastighetsägaren. Så nu återstår det bara att se det färdiga resultatet sen :) Ska bli spännande. Tror det kommer bli helt annat, med tanke på att det bodde en äldre tant där innan som inte riktigt hade samm tapetsmak som jag ;)

Sen har det varit en tjej och kollat på lägenheten som också kunde flytta in 1 april! Jag hoppas verkligen att hon vill ha den! Håll tummarna! Vore så skönt om det kunde lösa sig! Slippa oroa sig för dubbla hyror.

Efter det fick jag ett trevligt besök på kvällskvisten :) Blev te och mackor och kolla OS, tjejhockeyn och så pratade vi en massa också. Känner mig glad :) Vi har samma typ av humor och liknande intressen. Så det är väldigt enkelt att umgås. Känns ändå konstigt att jag kan känna mig glad trots Rosie. Jag saknar ju henne massvis och ledsenheten kommer över mig då och då. Men så skönt att få känna sig lite glad emellanåt också! Skönt också att jag fick tankar på annat i och med flytten. Är ju massvis som ska göras innan den 1 april så det är skönt när det är fullt upp ett tag nu. Hoppas bara inte det kommer nåt bakslag sen.

Nu är det dags att gå och sussa! Kram o god natt mina goa bloggvänner! Känner också att jag börjar få ont i halsen.... Lilla H har blivit sjuk och träffade ju honom i förrgår. Hmmm! Jag ska ju på 40-årsmiddag på lördag så jag får INTE blir sjuk! Nej, jag är hur frisk som helst egentligen när jag tänker efter ;)


Kommentarer
Postat av: Daniel

Äh klart du hålls frisk!!



Vill oxå komma på kaffe och bulla! Å fnittra!

Postat av: Norpan

Daniel: Tack för stödet! : Nu känner jag riktigt hur ännu mer mycket friskare jag blev :)



Klart du får komma o fnittra och äta bullar och kaffe! Du är så välkommen så!

2010-02-26 @ 09:06:59
Postat av: Astriid

Men gaaaah, sluta hålla oss på halster så här!! Vem ÄR den där mystiska och alldeles trevliga främlingen som får dig på så bra humör? ;D



Hoppas på att tjejen kan flytta in!!



Kraam

2010-02-26 @ 09:54:55
URL: http://nevernoregrets.blogspot.com
Postat av: Stoffe

ja kom igen nu! Vi vill ha detaljer :D

Jag vet att jag skrev det igår men jag skriver det igen, jättefina tapeter! Du kommer få en frömlys. Sygga tjejer brukar ha bra smak ;D



Ha en strålande fredag Kram

2010-02-26 @ 16:09:34
URL: http://kristofferlundqvist.blogspot.com
Postat av: Stoffe

haha DRÖMLYA skulle det stå haha

2010-02-26 @ 16:10:39
URL: http://kristofferlundqvist.blogspot.com
Postat av: Norpan

Astriid och Stoffe: Tålamod, tålamod. Vet ju inte riktigt själv ännu :)



Astriid: Ja, det vore jätteskönt om det kunde lösa sig med lägenheten. Så guld att slippa betala dubbla hyror! Kraaaaam! :)

Stoffe: Hahaha, nu blir jag nästan generad ;)

Tack! Det känns som jag valde rätt tapeter, så det kanske blir en riktig frömlys av den till slut ;) Har du bestämt tapeter till din nya frömlys då? :)



Kram och hoppas du fick det riktigt trevligt dit ni skulle!

2010-02-26 @ 23:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback