40-årsmiddag...

Idag ska jag på 40-årsmiddag hos goa vänner. Men ikväll blir det nyktert. Käkar medicin för förkylningen och sen är jag inte så sugen sen 30-årsfesten som var ganska nyligen. Ibland är det rätt skönt att vara nykter på fester också. Och eftersom jag inte känner mig helt pigg känns det som ett bra alternativ idag och jag kan köra bil o åka hem när jag vill. Har lite feber så inte så konstigt. Men bara att proppa i sig lite alvedon och se glad ut, för middagen ska jag på! Har ju halva presenten hemma hos mig också.

Var iväg och tvättade Sigurd här på förmiddagen (bilen alltså) och den blev så fin :) Den var skitig till max! Tyvärr är den väl snart lika skitig igen med tanke på blaskvädret som nu är. Lite läskigt med snön på taken som dånar ner kors och tvärs. Har backat tillbaka bilen till max för att jag inte ska få över nån tung snöhög på den.

Sen händer det ju lite annat spännande just nu också, vilket är roligt, men det väntar jag lite med :) Vet ju inte riktigt själv vad som händer ännu.

Partylåt som jag gillar :) Även om jag kanske inte tycker Chris Brown verkar vara riktigt riktig som person så gör han bra låtar.



Hoppas ni får en kanonlördag!


Kommentarer
Postat av: Snuttgrodan

Såg namnet på din blogg och kan nu inte släppa tanken på et. VART eller VILKET barnprogram fanns det en norpan? Jag känner igen det så väl. Ha annars en bra helg!

Postat av: Snuttgrodan

Ja det var råttan/musen va? Tack! :-D

2010-02-27 @ 16:45:31
URL: http://snuttgrodan.bubbleroom.se/
Postat av: Astriid

Haha, visst är det roligt att ha smeknamn på bilar och sånt? :D Känns mycket roligare och personligare så, hihi.. :)



Hoppas 40-årsmiddagen är trevlig. Och jag håller med dig, ibland är det skönt att inte dricka.. Är man dessutom inte sugen funkar det inte alls. Och varför dricka då? Det är då saker bara blir fel.. Den här låten har jag inte hört, men den var skön!! :)



Puss

2010-02-27 @ 21:52:19
URL: http://nevernoregrets.blogspot.com
Postat av: Gissan

Är du åxå förkyld...? Igen..? Hoppas medicinen hjälper i alla fall.

Jag är åxå dunderförkyld och därmed skitgnällig...

Krya på dig nu.

Kram från Gissan

2010-02-28 @ 10:59:40
URL: http://gissansfoto.blogspot.com
Postat av: Norpan

Astriid: Ja det är kul! Det är svägerskan som döpt bilen utifrån regskylten :) Men Sigurd passar tycker jag!



Ja ibland är det skönt att vara nykter och med alvedon och annat i kroppen var det nog bäst också :)



Kul att du gillade låten :) Puss!



Gissan: Japp, till viss del. Är inte snuvig direkt, men sitter i halsen. Skitont i halsen, feber, ont i örat, hosta och hes. Kunde knappt sova i natt. Så nåt skit är det väl. Inte bra för min flytt och vill inte vara hemma från jobbet heller utifall att jag får dubbla hyror nästa och nästnästa månad. Typiskt att sånt där kommer just när man inte har tid! Krya på dig! Kram kram

2010-02-28 @ 11:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback