Årets julklapp...?

Visning av av mina fina julklapp! Skulle nog nästan kunna knäcka extra som säljare.... ;) DON`T TAKE ME SERIOUSLY! ;)



För att riktigt bjuda på mig själv tänkte jag också visa hur det kan bli när man som jag ofta är full i fnitter och har lätt för att börja skratta. Då är det inte alltid så lätt att vara allvarlig i ett blogginlägg. Jag försöker finta mig själv genom att harkla mig, men det går inte.
Kolla här.

Kan tilläggas att den sitter fast direkt i datorn som ett USB-minne och är böjbar åt alla håll, typ som en orm. Praktisk va? ;)
Men helt ärligt så kan den faktiskt vara riktigt bra i vissa situationer, som i bilen på kvällen om man har trådlöst, på planet, tåget... Så ska inte vara elak! Kunde bara inte låta bli :) Tack snälla pappa och K för den fina julklappen! Den var jättebra!




Kommentarer
Postat av: Daniel

Du e världens bästa försäljare! ;)

Postat av: Gissan

En sån MÅSTE jag ha...!!

Här är mörkt som i H... överallt och när jag sitter på kvällarna och donar med datorn så ser man ju för 17 inte tangenterna... Har sagt länge att varför gör de inte tankgenter med lite lyse under så man ser dem...(har sagt samma om fjärrkontrollen..fattar inte varför det inte säljs..) Så en sån ska jag ha...!

Men roliga tips du kom med där...och du..synd du stängde av datorn när du började fnittra... ;) hade varit kul o se ett totalt sammanbrott.

Kram på dig.

Gissan

2010-01-07 @ 09:59:12
URL: http://gissan.blogspot.com
Postat av: Norpan

Daniel: Tackar tackar ;)



Gissan: Hihi, ja lysande tangenter hade ju varit lite coolt! :) Men faktiskt så är den nog inte så dum ibland även om den kan kännas något överflödig och lite lyxgrej sådär :)

Hahaha, ja ett sammanbrott blev det. Tog ett tag innan jag samlade mig igen :) Var lite trött får tilläggas också och då är man extra fnittrig :)

Kram!

2010-01-07 @ 11:53:08
Postat av: Astriid

Hahahaha, alltså, du låter så jävla allvarlig att man fan tror dej. Eller så ljuger du så bra att du tror dej själv helt enkelt ;)



Helt seriöst lät du som rollfiguren Tommy i Playa Del Sol. Han låter så där bitter på nåt sätt, haha. Du är för härlig :D



Kraam

2010-01-07 @ 13:17:11
URL: http://nevernoregrets.blogspot.com
Postat av: Norpan

Astriid: :) Ja allvarlig i den jag inte börjar skratta i den ena!... Så jag är trovärdig alltså..hihi kanske ska funderar på det där med säljare ;) Man måste ju vara allsidig som beteendevetare vet du ;) Jasså, ja hahaha det hade jag inte tänkt på att jag skulle låta som Tommy.



Kraaaaam!

2010-01-08 @ 01:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback