Zzzzzzzzzz....

Vilken dag det varit idag! Hade tänkt börja vid 7 imorse, men segade mig lite imorse och började istället 7.45. Måndagsmornar är extra svåra att komma upp av någon anledning ;) Sen har dagen gått i ett! Två möten och sen ett besök på eftermiddagen innan det var dags för hemgång. Vi har också haft en praktikant som börjat hos oss idag och ska vara 10 veckor framåt. En trevlig kille som verkligen var öppen och ställde väldigt personliga frågor. Inte helt van att få såna frågor när man just träffats. Det var frågor som: Har du barn? Vill du ha barn? Har du pojkvän? Vad brukar du göra på fritiden? Ja, helt vanliga lunchämnen ;)

När jag kom hem var jag såååå sugen på kokt ägg. Men när jag tog fram det ur kartongen for det ur som en projektil och landade på golvet helt utmosat! Jaha, så var det med det ägget. Orkade inte åka iväg och handla nya heller. Men vilken besvikelse det bli när man ställt in sig på nåt. Fick bli fiberhavregrynsgröt istället. Och efter att ha hamnat på Facebook ett tag och tagit två alvedon, så däckade jag på soffan med kissen bredvid. Ont i huvudet igen och jättetrött! Har nyss vaknat. Himla bra att sova 3 timmar... Undrar om jag kan sova nu....

Nej, dags att ge det ett försök i alla fall. Jag som tänkt göra massvis när jag kommit hem, eller i alla fall dammsuga och greja lite. Jaja, får väl bli imorgon då istället. Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Lillsnörpa

Tack så mycket för din fina kommentar! Den värmde verkligen.

Hoppas att du känner dig bättre idag!

Kram

Postat av: Daniel

hehe jag e lika som honom. Rak på sak och frågar när jag tänker. Orkar inte med artigt chit chat... rakt på sak ;)



Hoppas på hela ägg i framtiden! :)

2010-01-19 @ 14:26:26
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Veronica svarar

Oj, otur med ägget. Ja tulpaner är ju så krispiga och härliga i många färger :D

2010-01-19 @ 19:39:37
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/
Postat av: Norpan

Lillsnörpa: Tack jag mår bättre idag :) Kram



Daniel: Det är roligt med spontana människor och som överraskar, jag tog absolut inte illa upp. Men det kan finnas frågor som är mindre lämpade i vissa situationer kanske :) Nu har jag köpt ägg, men idag var jag inte sugen på nåt :)



Veronica: Haha, ja ibland är inte turen på ens sida! Ska nog också ta och köpa mig en tulpanbukett och drömma om våren lite :)

2010-01-19 @ 23:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback