Jobbar hemifrån...

Jobbar hemifrån idag. Tog med mig massa jobb hem igår. Det var nog tur också för igår kväll när jag skulle vrida på mig lite i soffan där jag låg och tittade på tv i godan ro hände nåt obra med ryggen. Höll inte på att komma ur soffan. Fick rulla ur. Liknande ryggskott. Har väl blivit nån slags rejäl låsning eller nåt. Skulle ut och springa imorse var det tänkt, men det får bli en promenad ikväll med stavar istället.

Gör fortfarande ont, men bättre och man ska röra på sig så gott det går har jag fått reda på. Så nu när jag ska sitta och skriva får jag väl köra linement och alvedon och upp och röra på mig lite emellanåt. Skönt att slippa köra till Etuna idag i alla fall. Oturligt nog har dessutom min kiropraktor semester just nu.

Inte lika fint väder idag, men skulle bli lite sämre. Rätt skönt också när man ska sitta och jobba, men förstår att det är en massa semesterfirare som inte är lika nöjda. Hoppas på bättre väder nästa vecka igen!
Ikväll ska jag redigera alla bilder jag tog uppe i stugan. Få se om det är några som blev bra :)

På bilden till vänster är jag på väg från bilen till att vara lite kulturell och ta bilder på hyttan vi har i byn bla :)

Lyckades igår klara mig i två poliskontroller där de sköt med laser! Kände på mig igår att det skulle vara kontroller, fast kanske inte på två ställen där jag skulle köra... Tur hade jag i alla fall. En polis var lite löjlig och sköt med laser när jag nästan var framme och då körde jag i 35 km/h kanske där det ändå är 50 km/h över en bro. Måste han väl ha märkt att jag inte körde för snabbt. Tänkte nästan vinka till honom då han i stort sett var uppe i min framruta, men då hade jag väl blivit fast för förargelseväckande beteende ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback