Solig helg...

Jorå, nu är jag frisk igen! :) Var och jobbade i fredags, så blev ingen 6 veckorsbacill för en gångs skull. Och nu hoppas jag att bacillerna ska hålla sig borta från mig ett bra tag framöver! I fredags kväll kom en kompis över och gjorde manikyr på mig :) Hon går en kurs i Sthlm och behövde någon att öva sig på. Och vem tackar nej till nåt sånt! Hon kommer nog tillbaka för det blir nya saker på kursen de ska lära sig också och hon är lika välkommen då!

Vilken härlig helg det varit med sol och värme! I lördags var det något sämre väder men ändå okej. Satt ute större delen av dagen och på eftermiddagen barnvaktade jag brorsonen när brorsan och svägerskan var borta på varsit håll. O fick faster lite kvalitetstid med lilla H :) Goare liten kille får man leta efter! Så fort vi går ut så går han och hämtar två bandyklubbor, en gul och en röd. Den gula får alltid faster :) Den ska man sen gå och hålla i.

På kvällen blev jag bjuden på mat när svägerskan kom hem igen. God lax blev det! Senare på kvällen när jag kommit hem började jag kolla på Beck - Levande begravd. Nog tur jag somnade till och från för den var lite läskig! Usch! Brukar inte vara så pjoskig av mig, men denna blev man nästan lite mörkrädd av! Kollade klart på den idag innan det blev mörkt ute. När jag pratade med mamma fick jag svar på ett sms från Mr K som höll på att skrämma livet ur mig när mobilen surrade och gav ifrån sig en signal. Var nog fortfarande lite spänd efter filmen hihihihi! Den var sevärd tycker jag i alla fall! Gillar man Beck så var denna ändå lite annorlunda.



Imorse kom också svägerskan och lilla H och hälsade på mig. Eftermiddagen låg jag och solade ända tills det var dags att hämta brorsan som kom med tåget från Sthlm. Riktigt varm och härlig dag idag! Solen tar bra så man får passa sig lite. Brukar inte bränna mig, men ser att jag är lite röd både i ansiktet och på magen även om det inte gör ont. Tur jag vände mig och solade ryggen lite i alla fall :) Så mycket tråkigare att sola baksidan! Fick ett lite oväntat sms idag också. Blev väldigt förvånad!

Dags att gå och lägga sig om man ska orka upp i någorlunda tid imorgon! Hoppas ni får en bra vecka!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej tjejen. det låter som att du haft en härlig helg!!!! Det har ju varit så himla härligt väder så man kan inte låta bli att vara ute :)



Vi är ute efter ett hus att hyra så nu har vi hittat ett :) Det är sambon´s bror som vill hyra ut och vi är helt sålda... Liiiite för långt bort men med en fungerande budget så tror vi nog att vi fixar det.



Ha en bra dag och se till att hålla dig frisk nu ;)

KRAMAR

Postat av: Billie

Aah, älskar alla dessa som läser till saker som dom behöver träningsobjekt på :D Har ju också en kompis som läste till nagelterapeut i vintras. Gratis? Ja, tack ;)



Vet du vad? Du är så himla gullig som ställer upp så mycket för systersonen och passar honom :) Inte alla som gör sånt! Är det en ny Beckfilm??? Jag är ett litet Beckfreak.. Gillar dom filmerna en massa :) Men man kanske inte ska se den själv då, haha ;)



Jag smörjer sällan in mig i Sverige. Brukar försöka vara ute från och med att solen kommer så att kroppen vänjer sig. Att bli lite röd är ju ingen fara :) Ja, om det inte gör ont då, hehe :P Låter galet skönt iaf, så varmt var det inte hemma hos mig. Oväntat SMS??? Åååh, gissa om JAG är nyfiken :D :D



Puss och kram finaste!

2010-06-07 @ 16:08:35
URL: http://billiesflowers.blogspot.com
Postat av: Norpan

Sandra: Åh vad roligt! Måste ju vara grymt skönt att komma till hus! Håller tummarna för att det går i lås. Ibland är det värt det även om det blir lite längre att åka. Jag har ju så numera :)



Ja, det har varit en jättehärlig helg! Synd bara att solen inte håller sig kvar den här veckan :( Ha det gott! KRAMAR



Billie: Ja visst är det underbart när vänner går kurser! Klart man ställer upp ;) Fina naglar är ju aldrig fel! Blir nog värre med geletopparna som ska testas sen. Har ju så svårt att ha långa naglar i arbetet. Men då är det ju snart dags för semester så vad sjutton! :)



Tack fina du! ♥ Jag ställer upp för lilla H för jag tycker om att vara med honom. Han är ju världens underbaraste! :) Ska hämta honom på dagis på fredag också för första gången :) Blir spännande :)



Ja, nu har jag ju svarat på det med Beck och på sms:et redan när vi snackade tidigare :)



Sköt om dig sötis! Puss o kram!

2010-06-07 @ 23:00:23
Postat av: Frk Svensson

Skönt att du mår bättre :) Själv är det till o från :(

Fin bilden är du satt överst på bloggen! Solen var stark i helgen, vet flera som tyvärr har bränt sig.

Kram!

2010-06-07 @ 23:53:01
URL: http://frksvensson.blogspot.com/
Postat av: Norpan

Frk Svensson: Usch vännen vad tråkigt att du inte blivit helt bra ännu! Man blir ju så trött av att gå och vara hängig också! Krya på dig!!! Ja, solen var stark, men idag var jag inget röd alls, så var nog bara lite tillfälligt röd :) Men man ska vara försiktig i solen! Lätt hänt att man solar den ena sidan mest! Kram kram!

2010-06-08 @ 00:09:02
Postat av: Norpan

Frk Svensson: Tack! :) (bilden) Kram!

2010-06-08 @ 00:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback