Vilodag...

Sett två riktigt bra filmer idag! Startade med en till frukosten i sängen. Finns det något mysigare än att gona ner sig i sängen på morgon och veta att man inte MÅSTE stiga upp en viss tid :) I alla fall såg jag filmen "Remember me". Pierce Brosnan och Lena Olin är med i filmen, men spelar faktiskt två mindre roller i filmen. Jag visste inte att filmen grundar sig på ett verkligt tema så blev lite överraskad av slutet och tårarna rann! Ujuj vad den var sorglig, men otroligt bra! Kan rekommenderas!



Sen har jag legat ute i solen i solstolen under eftermiddagen. Så skönt! :) Ibland är det faktikst skönt att bara ha en lugn dag och bara softa omkring :) På kvällen har jag sett film nummer två, "The back-up plan" med Jennifer Lopez bla. En gullig och mysig film! Också helt klart sevärd! Gillar henne i filmer.



Var en trevlig midsommar igår i alla fall!
Vi blev 9 stycken firare :) God mat, mycket skratt och kubbspel. Då är det en lyckad midsommarafton :)

Rosies ena dotter har blivit sjuk och måste iväg till djursjukhuset på måndag. Hoppas för allt i världen att det är något som går att åtgärda! Vill inte att en kisse till ska försvinna i år. Tycker det varit tillräckligt i år nu! Hon är världens goaste kisse och är uppfödd hemma hos oss. Hon bet oss i näsan från början så fort man lyfte upp henne. Men gick snabbt att vänja henne av med det. Hon är en riktig personlighet och älskar att bli ompysslad och upplyft. Hon kan komma på morgonen och krafsa på en och tycka att det är dags att vakna. Brorsan ska följa med för jag klarar inte av det eftersom det inte var så länge sen jag var där och fick ta bort min älskade kisse. Just därför känns det helt rätt att inte skaffa någon mer kisse hur mycket jag än älskar djur. Det är så härligt så länge de är friska, sen kan man oroa ihjäl sig när de blir sjuka och man måste åka till veterinären. Jag är för blödig.

Nej, nu är det dags för sängen! Börjar redan bli ljust ute!



Kommentarer
Postat av: Anonym

fiiin blogg !!! :D

Postat av: stoffe

hej sweet

jag är ledsen att jag varit dålig på att kommentera och läsa bloggen. Har bara gjort inlägg i min egen och inteläst någon :(

ha haft såå mycket tt göra och har njutit av det UNDERBARA vädret. Jag såg på FB att du skickat numret. Vi rringer dig i veckan så kan vi planera in ngt.

Stor kram

2010-06-27 @ 23:35:31
URL: http://words-by-stoffe.blogspot.com
Postat av: Norpan

Hilda: Tack :)



Stoffe: Va??? Har du bara gjort inlägg på din egen och inte läst någon annans? Det var väl fräckt ;) Man måste läsa andras också vet du ;) Närå, ibland har man helt enkelt inte tid, så är det :)



Japp ring i veckan nån gång. Ibland är min mobil lite dum så den som ringer hör mig, men jag inte den. Bara att testa ringa igen då brukar det funka.



Stor kram tebax

2010-06-28 @ 20:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback