Ny vecka...

Tentan äntligen klar och inlämnad! Det känns så himla skönt! :) Som en befrielse! Igår var jag på min andra intervju och träffade en två stycken från personalgruppen som man samarbetar med i tjänsten jag sökt. Tycker det gick så bra som det kunde gå. Nu kan det dröja ungefär 3-4 veckor innan jag får något slutgiltigt svar! Lite nervöst! Vill ju så gärna ha jobbet! Och utöver att det är ett jättebra och intressant jobb så är det ett extraplus är också att jag skulle slippa pendla! Tänk vad mycket tid och förhoppningsvis pengar jag skulle spara! Men bara att hålla tummarna och vänta...

Igår var jag också och klippte mig. Så himla skönt! Hon fick göra lite nytt på mig även om längden är kvar och bara fick bli toppad. Sen färgade jag i ny färg på kvällen. Det blev intensiv kaffe :) Är nöjd! En mörk men ändå varm färg. Man känner sig genast som ny med lite färg och frisering :) Dessutom inhandlades ett par nya tights och ett par nya jeans också på Gina Tricot med skinn på (se bild till vänster, bild lånad från Gina Tricot.se).

Känner mig lite hes idag. Gick inte lika bra att sjunga i bilen.... Hoppas bara det inte är någon förkylning på G. Har ju hållit mig riktigt bra ett bra tag här nu efter alla mina duster med värstinginfluensor. I eftermiddag ska jag i alla fall och gymträna, sen får jag väl se om nåt bryter ut eller ej. Men träna ska jag. Har ju inte ont i halsen så ska inte vara nån fara.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: stoffe

Åh jag hoppas verkligen att du får jobbet! Jag håller alla mina 2 tummar för att det ska gå vägen. Vilket det såklart kommer att göra :)



Visst är det härligt när man har klippt sig? Jag såg hemsk ut för en vecka sen men nu är jag tillabak på banan igen "toppsnygg" ;D



kraaaam

Postat av: Norpan

Stoffe: Tack! ♥ Kan behöva några extra tummar i det här läget :)



Ja, det är jätteskönt! Blir sån skillnad och likaså med lite färg! Det behövs nu i kyliga vintermörkret :) KRAM!

2010-11-30 @ 22:43:30
Postat av: Billie

Åh, hoppas, hoppas du får jobbet! Jag kan inte se varför du INTE skulle få det.. Du har ju både utbildning och en massa erfarenhet! Jag kan ta ett snack med dem ;)



Visst är det nice med lite shopping? När jag blev shoppingsugen förstod jag att jag iaf mår en gnutta bättre.. :) Och färga håret är också roligt! Är säker på att det blev hur snyggt som helst!



Puss o kram

2010-12-01 @ 19:12:35
Postat av: Billie

Och åh! Braaa jobbat med uppsatsen :)

2010-12-01 @ 19:14:49
Postat av: Norpan

Tack gumman! :) Jag hoppas verkligen det! Vet att tjänsten skulle passa mig perfekt. Bara att hoppas att de kan se det också...



Shopping är bra för själen! Lite nya kläder och lite tillpiffning i håret och vips känns det lite bättre. Färgen på håret är jag jättenöjd med. Hon är duktig på att ge råd min frisörska. Detta är en färg jag haft på underhåret men aldrig i hela håret. Men den här kommer det bli ett ta nu känner jag :)



O tack igen också för de uppmuntrande orden med uppsatsen! Håller tummarna att det går bra för dig med ditt skolarbete å! Lite tufft är det, men du klarar det! Puss o kram

2010-12-02 @ 10:15:13
Postat av: Sari

Har ett par likadana men en ljusare nyans, snygga!

2010-12-04 @ 16:16:27
URL: http://reborn.webblogg.se/
Postat av: Norpan

Sari: Tack :) Ja visst är det snygga! Låter snyggt med en ljusare nyans också :)

2010-12-07 @ 10:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback