Höstskoj...

Fortfarande yr i knoppen och det är tydligen något som går både här och där i både hemstan och i jobbstan. Läskig känsla. Det snurrar inte runt utan mer som att gå omkring och vara lite full och ibland får man slagsida känns det som. När jag körde bil hem igår kändes det som jag fick hålla balansen genom att hålla i ratten och det kändes som om bilen var på väg att välta. Det är inte så att jag vinglar omkring på vägen utan mer att det känns otäckt i knoppen och kroppen. Annars skulle jag inte köra! Hoppas det snart försvinner.

Idag har jag bokat ridtur i slutet på oktober med en kompis! Ska bli så kul att rida ut igen! Längtar! :) Nåt som också ska bokas in är spavistelse tillsammans med svägerskan, mamma och ev. min faster. Också nåt jag ser fram emot i höstmörkret! Jag behöver ha lite roliga saker att se fram emot så här på hösten.

Till helgen blir det upp till stugan över dagen för att klippa gräset och fixa lite inför vintern. O dessutom är det marknad inne i samhället så ska dit en sväng för det traditionella strumpköpet :) Men först är det ju 2 jobbdagar kvar och på fredag kan det finnas en chans att det blir lite AW! Vi får la se hur pigg o kry jag är...

Kollade på Idol ikväll som vanligt och upptäckte då den här låten som jag tycker är så skön, men har lyckats glömma bort! Så här kommer den :) Danssugen? :)




Kommentarer
Postat av: Frk Svensson

Åh vad mysigt allt lät. Spa o stuga: ja tack haha. Vill också, behöver...

Hoppas du blir bättre snart.

Kram

Postat av: Norpan

Ja det behövs lite extra myssaker för att samla energi på hösten! Tack tack! :) Kram!

2010-09-22 @ 23:27:02
Postat av: Anonym

men hua! jag blir orolig! Du ska inte köra när du inte känner dig säker när du kör. Tänk om det händer dig ngt :/



Idol, herregud, inte för att jag skulle göra det bättre själv, men jag skäms lite med endel som sjunger. haha...



Kramisen till finisen

2010-09-22 @ 23:39:21
URL: http://jag-har-ordet.blogspot.com
Postat av: Norpan

Tack för omtanken! :) Ingen fara, nu går det bra att köra bil även om knoppen fortfarande inte är helt okej. Kände mig inte osäker innan heller, bara att det kändes läskigt :)



Nej, visst sjunger vissa illa! Usch! Men jag hoppas Alice blir kvar idag i alla fall, fast får ju inte se ikväll eftersom jag ska på AW... Får se reprisen! Kramisen tebax till finaste "Jag har ordet"

2010-09-24 @ 07:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback