Vimmel och "sjögång"...

Här kommer vimmelbilden från förrförra helgen när jag och "bonussyrran" var på AW tillsammans och partade loss ;) Vinet i högsta hugg, men ordningssam som man är....även ett vattenglas ;)


Bilden är lånad från Blue moon bar.

Riktigt trevlig kväll var det i alla fall :) Och lär nog bli ett besök på AW snart igen! Faktiskt roligare på fredagarna på AW än på lördagarna. Mer blandat folk och bra coverband gör inte saken sämre!

Tror jag fått nåt konstigt virus... Förra veckan var det två på jobbet som kände sig yra i knoppen och igår kände jag mig precis likadan. Yr emellanåt så jag höll på att tappa balansen flera gånger, nästan som man jag vore sjösjuk fast det bara sitter i knoppen. Imorse tyckte jag det kändes bra, lika att köra bil till jobbet, men sen på jobbet. Inte bra alls! Var hemskt att ta en promenad ner till ett möte. Gick och käkade en nektarin och kunde inte titta ner på den och gå samtidigt då höll jag på att trilla omkull. Läskigt! Var så jag kände att jag ville gå och hålla i nån. Men det värsta var när jag skulle köra hem. Först tyckte jag det gick bra, men rätt som det var kändes det som allt svajade i knoppen och jag blåhöll i ratten. Fick höra nu att det även är nåt som går i hemstan. Så är väl nåt virus då förmodligen...

Valet...ja vad ska man säga om det. SD i riksdagen, inte precis vad man gått och trott! Hemskt med främlingsfientlighet. Har ju själv utländskt påbrå i och med min farmor och farfar som kom till Sverige för många herrans år sedan. Jag tycker bland annat också det är läskigt med privatiseringarna, och sälja ut sjukhusen som de blågröna vill genomföra. Jag vill inte ha som i USA med risken att det ska bli en klassfråga att få vård. Har man väl sålt ut, kan man inte ta tillbaka igen. Lika utförsäkringarna! Kan man jobba, ska man jobba, men är man väldigt sjuk eller t.o.m dödssjuk och inte arbetsför ska det finnas sjukförsäkringar som funkar. Finns liksom inget mellanläge som det är just nu. Inget parti var klockrent i år, men så finns det sämre och bättre partier. Men men, nu är det som det är. Folket har gjort sitt val. O vad som kommer att hända återstår att se.

Ska fixa matlåda trots "sjögång" och sen gå och sussa och hoppas åkomman är borta imorgon. Ska hämta en kollega som lämnat in bilen i närheten av där jag bor och på eftermiddagen ska jag rycka in och hämta lilla brorsonen från dagis, då mamsen och pappsen blir sena imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej Sweet. Vilken fin bild, men konstigt vore väl annat. Du är ju så fin :)



Kraaaam

2010-09-20 @ 22:02:11
Postat av: Daniel

Ser ju så mysigt ut med mingel å vin i gott sällskap!:)



Obehagliga besvär du har, hoppas det e lätt övergående.

Postat av: Billie

Snyggingar!! :) Men du kan ju försöka inbilla någon annan att det var vatten i det andra glaset för jag går då inte på den rövaren, hihi! ;)



Konstigt virus. Huva, lät läskigt! Jag kan få såna där konstiga grejer som gör att det snurrar till en kort stund men det går över snabbt och är sällan. Men scary om det ska gå något virus :S Hoppas du mår bättre!



Och SD. Ja.. Vad säga? Det är sååååååååå fantastiskt med demokrati just nu. Not.



Puss och kram

2010-09-21 @ 14:31:33
Postat av: Norpan

Stoffe: Tack vännen, du är väl för go!:)♥ Kram



Daniel: Japp, riktigt fredagsmys :))) Ja, nu får yrseln ta och ge sig av. Det är dags! Kram



Billie: ♥ haha hörredu du, jojomän, så ordningsam var jag den kvällen. Jag har väl lärt mig av misstagen ;) Fast till en annan gång har man väl glömt det igen :D

Ja, det är ett jäkligt skumt virus! Inget kul alls! 4 dagar nu! Borde vara dags att bli bra nu tycker jag! En sak om man har druckit vin eller nåt, men annars ska man sjutton inte vara yr!

Puss o kram



2010-09-22 @ 21:51:27
Postat av: Anonym

Vi saknar uppdatering

säger jag skrytsamt som är mer aktiv än någonsin nu för tiden :D

2010-09-22 @ 23:11:58
URL: http://jag-har-ordet.blogspot.com
Postat av: Norpan

:) Hehe, done! :D Tyckte själv det var dags idag!

2010-09-22 @ 23:37:22
Postat av: Anonym

Håller med om privatiseringarna, vad tänker alla med? Inte tänker de på framtiden iaf utan sitt eget bästa här och nu.

2010-09-27 @ 23:08:28
URL: http://frksvensson.blogspot.com/
Postat av: Norpan

Frk Svensson: Ja precis! Vad tänker alla med! Tror inte man förstår innebörden av hur det kan bli... Lätt att vara efterklok och då är det redan försent! :(

2010-09-28 @ 22:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback