Lördagkväll...

Efter en stressig dag igår så slutade kvällen bra :) Härligt när det händer saker som förgyller tillvaron lite ;)

Imorse kom bror, svägerskan och älskade brorsonen på besök och fikade lite hos "aster" som lilla H kallar mig :) Sen följde jag med dem på promenad hem till dem och sen tillbaka hem igen. Lite extra för stegtävlingen för sen blev det en ordentlig PW med stavar tillsammans med Myran :) Det var bra med tanke på att det inte blev lika mycket rörelse på kvällen då det var 60-årsmiddag :) En trevlig kväll blev det och full gas. En 2-åring med överskottsenergi och en på 7 + en hund (som nog dock var lugnare än barnen) :)

Imorgon är jag sugen på att vara med på ett boxningspass på kvällen, men vet inte om jag får med mig någon. Annars kommer jag starta med det nästa vecka, då jag får med mig svägerskan. Saknar boxningspassen jag gick förut på Friskis. Jäklar vad bra träning det är för hela kroppen! Så jag har tänkt jag ska gå på det en gång i veckan. Kanske går jag dit själv imorgon ändå och hoppas på att det är någon som är själv. Annars får det bli en PW under dagen och en löprunda imorgon kväll.

Idag är det exakt ett år sedan min lilla älsklingskisse fick somna in! ♥ Tiden går så snabbt, men saknar henne enormt! Ingen liten gumma som kommer och möter mig vid dörren när jag kommer hem och myser bredvid vid sängen. O kan känna mig lite ledsen över att hon inte fick följa med mig till landet och radhuset. Hon hade älskat att bo här! Sitta i fönstren eller ute på gräsmattan och uteplatsen och titta på fåglarna. Men hon finns med mig här ändå fast på ett annat sätt.

Nej, nu är det dags att sova. Har en dundrande huvudvärk och känner mig rätt trött efter dagen. Suss gott på er! :)


Kommentarer
Postat av: stoffe

trots stress så är du helt fantastisk på att få det att låta som en "klackspark" Helt underbart..



1 år sedan hon somnade in?

Herregud!! Det känns verkligen som igår!! Jag blev helt ställd när jag läste det! Gud vad tiden går snabbt :/



Kramen till dig!

Postat av: Matte B

Jag tror att ingen försvinner. Man bara byter plats tills man ses igen.

2011-01-30 @ 20:04:31
Postat av: Norpan

Tack Stoffe vad go du är! :)

Ja, tänk att det gått ett helt år. Har svårt att tro det själv. Tiden har gått snabbt!

Kram kram!



Mats: Du har alldeles rätt! Det känns lite bra att tänka så! Kram

2011-02-01 @ 08:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback