Klänning vald...

Gott nytt år på er alla vänner! Och tack alla rara o gulliga för att ni tog er tid och var smakråd åt mig när det gäller mina klänningar! Jag har nu gjort mitt val, trots övervägande röster på klänning nummer 2. Mitt val ser ni på bilden:

Spetsklänningen känns mer jag. Däremot ska jag på stan och kolla om jag kan hitta en svart, gärna lite glittrig bolero istället för den ljusgråglittriga, om jag hittar någon.  Tror det kan bli ännu ett strå vassare. Sen ska håret lockas på onsdag inför kvällen hos frissan :) Så det blir lite extra festligt! Sen är det bara att hoppas på en trevlig kväll med trevliga gäster, bra band och god mat :) Men det blir det säkert! Det blir väl egentligen aldrig roligare än man gör det till eller?

Har haft en härlig ledig dag idag tillsammans med älsklingen H och min mamma (som kom lite senare). H slapp gå till dagis och fick tillbringa dagen med faster och farmor istället. Dock vet jag inte vad det var med mig på eftermiddagen men mådde illa och fick lägga mig och sova en liten stund. Sen mådde jag bättre igen.

Dagen efter nyårsafton (igen vidare dag egentligen men men..) träffade jag Mr Star (eller PI). Men kommer inte gå in något mer på det här. Utan den delen blir lösenordsskyddad i min andra blogg en annan dag (bara några få kan läsa det). Det vill jag hålla lite mer hemligt, sorry.

Nyårsafton firades med goa vänner och blev lyckad trots flera avhopp pga. sjukdom! Nu är jag ledig den här veckan, förutom fredag då jag jobbar hemifrån! Såååååå skönt med semester! :)


Jag och lilla H på min födelsedagsfrukost på julaftonsmorgon :)


Älskade Lilla H, juldagen hemma hos farmor (min mamma).


Kommentarer
Postat av: Billie

Den blev riktigt bra på får jag erkänna! :) Och som jag sagt tidigare så är jag säker på att du kommer bli skitsnygg :D



Lilla H är inte så liten längre ;) Mysigt att ni får lite dagar själva tillsammans även om din mamma var med.



Usch, det var väldigt många som var sjuka på nyår. Härligt att ni hade skoj ändå :)



Puss!

Postat av: Matte B

Hur många varv tog H...? Vänstersväng? Högertrafik?

2011-01-04 @ 00:56:18
Postat av: stoffe

Vad bra att det blev nr 2! Du var jättefin i den och det var en drop dead georgeos bild på dig.

Kram

2011-01-04 @ 08:01:17
URL: http://jag-har-ordet.blogspot.com
Postat av: Daniel

woooooooooow like a princess!:)

2011-01-04 @ 14:22:23
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Norpan

Billie: Tack goa vännen! ♥ Jag får hoppas det blir bra :) Nej du Lilla H växer och bladdrar på som sjutton nu. Det har gått så fort! Men han kommer alltid vara Lilla H för faster Norpan ;) Puss!



Matte: Det blev inga varv alls den här gången. Denna gången hade han annat för sig :)



Stoffe: Nummer 1 blev det, men tack för den fina komplimangen :) Tack Stoffepoffe!;) Kram!



Daniel: Thanks babe! ;)

2011-01-04 @ 20:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback